Vraag

alias mail het net installeren op nieuwe laptop wachtwoord vergeten

  • 4 December 2019
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik wil mijn alias mail van het net installeren op nieuwe laptop maar ik heb geen wachtwoord daarvan en ik weet niet wat de hoofdmail is van waaruit deze alias is gemaakt. Dit heeft ooit iemand voor mij gedaan maar die persoon is er niet meer. In de omgeving van mijn kpn is deze alias nergens zichtbaar en ik kan daarom geen nieuw wachtwoord hiervoor aanmaken. Weet iemand een oplossing?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Snippers 

Log eens in met je KPN-ID op deze pagina: https://email.kpn.com

Dan zie je als het goed is je e-mail account(s) en kan je het wachtwoord veranderen. Ook zie je de aliassen per account. Het wachtwoord geldt voor account en bijbehorende alias(sen)

P.S. vanuit MijnKPN kom je ook daar terecht als je kiest voor wijzigen e-mailaccount

Reputatie 7
Badge +17

@Snippers Welkom op ons Forum! Vervelend dat je de mail niet kan aanmelden omdat je het wachtwoord niet meer weet. Wat @RBxx zegt klopt inderdaad. Als het mailadres geregistreerd is in MijnKPN kan je daar het wachtwoord eventueel wijzigen. Je kan ook het wachtwoord wijzigen met het klantnummer als je thuis bent via onze servicetool

Laat je het weten als het is gelukt? 

Reputatie 7
Badge +17

@Snippers Helaas hebben ik en @RBxx niets meer van je gehoord. Heb je het via een andere weg weten op te lossen of heb je iets aan onze tips gehad? 
We horen graag van je! 

Reageer