Beantwoord

Bijlagen toevoegen aan een mail

  • 11 December 2019
  • 8 reacties
  • 425 keer bekeken

Als ik een e-mail een het maken ben en bijlage(n) wil bijvoegen volgt er geen enkele reactie als ik de 'bijlage’-knop aanklik. Bij het aanklikken verandert wel de kleur van de knop maar verder gebeurt er niets, zodat ik tot nu toe niets kan versturen met bijlage(n). Vroeger heb er nooit een probleem mee gehad, waarom nu ineens dan wel? Ik kan de oplossing niet vinden bij de eerder al ontvangen info.

Graag z.s.m. antwoord.

Met vriendelijke groet,

 

Christ Libregts

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Christ Libregts 16 December 2019, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Tja... dat zal zeker wel gewoon uw pc zijn die kuren heeft? :thinking:

Of treed dit verschijnsel op in de webmail? Welk programma gebruikt u?

Reputatie 7

Hoi @Christ Libregts, welkom op het forum. Ik ben net als Nick benieuwd waar je dit ervaart, gebeurt dat in een mailprogramma of in de webmail? Als het in een van beide speelt, zou je de andere optie dan eens kunnen proberen of het daar ook mee speelt? Als het bijvoorbeeld alleen in een mailprogramma niet werkt, en wel in de webmail, lijkt het meer aan het mailprogramma zelf te liggen. Ik hoor het graag van je.

Ik heb intussen contact gehad met KPN. Die heeft me aangeraden Firefox te verwijderen en Google-Chrome te installeren. En inderdaad, het probleem is opgelost.

Dank voor jullie interesse!

 

Reputatie 7
Badge +24

Firefox hoef je daarbij niet te verwijderen, je kunt prima Chrome naast Firefox gebruiken.

Reputatie 7

Ik heb intussen contact gehad met KPN. Die heeft me aangeraden Firefox te verwijderen en Google-Chrome te installeren. En inderdaad, het probleem is opgelost.

Gebruik je de webmail van KPN om mail te lezen en versturen?

Reputatie 7

Fijn om te lezen dat het daarmee beter is geworden @Christ Libregts. Zoals Nick zegt kan je Firefox gewoon laten staan op je computer, Chrome werkt daar prima naast.

 

De webmail zou in alle browsers goed moeten werken, als we meer signalen krijgen dat iets niet goed werkt in een bepaalde browser kunnen we dit doorgeven aan de ontwikkelaars.

Reputatie 5
Badge +2

Ter info: Hier een Firefox die dat wel prima doet.

succes Anto

Dank voor de tip, voor mij was dit inderdaad de oplossing. Wel gek om nu twee browsers naast elkaar te gebruiken. Ik was best tevreden met firefox.

gr. Frans