Vraag

E-mail komt niet aan bij KPN gebruikers

  • 27 January 2020
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Mails verzonden van hullenaar.nu en hullenaarbalk.nl komen niet meer aan bij KPN gebruikers.

A problem occurred while delivering your message to this email address. Try sending your message again.

cpsps-ews06.kpnxchange.com gave this error:
Mail rejected.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@MichielN Welkom! Goed dat je hier je vraag stelt. Als een e-mail wordt geweigerd door onze server, dan wordt dit vaak gedaan op basis van de inhoud van het bericht. Ik vermoed dat ‘iets’ in het bericht wordt aangemerkt voor spam.Wat dit precies is, kan ik helaas niet zeggen. Mijn collega's van de abuse desk kunnen je daar véél beter bij helpen. Je kunt het beste het originele bericht doorsturen naar samples@kpnmail.nl. Hierna moet je even abuse@kpn.com mailen met de uitleg, dan pakken zij het voor je op! 

 

Reputatie 7
Badge +28

@MichielN 

Ik weet niet of onderstaand bericht ook voor jou van toepassing is, maar er zijn problemen met een spamfilter. Ik meld het maar even voor de zekerheid. Dit bericht kreeg een andere klant vandaag: 

Bedankt voor uw bericht. De problemen die u in uw bericht omschrijft worden veroorzaakt doordat uw berichten worden tegengehouden door ons spamfilter. Wij hebben onze spamfilter leverancier zojuist verzocht deze blokkade ongedaan te maken.

De filters van onze leverancier zullen binnen 24 uur worden bijgewerkt. Let op. Dit betreft een automatisch proces. U ontvangt hier verder geen terugkoppeling over.

 

Reageer