Beantwoord

E-mail versturen lukt niet sinds glasvezel aangesloten is

  • 27 February 2024
  • 6 reacties
  • 154 keer bekeken

Na glasvezel aansluiting kan ik geen email meer versturen, ik heb de serverinstellingen gecontroleerd en deze staan goed (had ik ook niet gewijzigd), ook heb ik authenticatie toegevoegd.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 29 February 2024, 08:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ontvangen lukt wel? Welk emailprogramma gebruikt u?

Hallo Nick,

Ontvangen lukt wel, ik gebruik Outlook

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Simens B. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet meer lukt om een e-mail te versturen. Lukt het wel via KPN Webmail om een mailtje te versturen? Welke versie van Outlook heb je? Wil je eens een screenshot maken van de instelling in Outlook en hier delen? Vergeet niet om je eigen gegevens even weg te poetsen. 

 

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

Reputatie 7
Badge +10

@Simens B 

Misschien helpt de volgende truc: Schrijf alle instellingen op, verwijder het account, zet jouw laptop voor een ca. 10 minuten uit en probeer dan weer dat account weer aan. dan zou het weer kunnen werken.

Reputatie 7

 

Misschien helpt de volgende truc: Schrijf alle instellingen op, verwijder het account, zet jouw laptop voor een ca. 10 minuten uit en probeer dan weer dat account weer aan. dan zou het weer kunnen werken.

Doe dit niet als het een pop account betreft.

Hartelijk bedankt voor alle suggesties, maar het probleem is inmiddels opgelost door een deskundige.

Reageer