Beantwoord

E-mailadres vs. E-mailaccount

  • 28 October 2020
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Badge

Ik heb twee e-mail aliassen aangemaakt binnen het hoofdaccount, maar ik begrijp dat ik deze beter als e-mail accounts had kunnen aanmaken. Dit moeten twee losse gebruikers worden. Nu heb ik deze als aliassen verwijderd, maar ik kan deze dan niet als account aanmaken omdat deze gereserveerd zijn. Hoe dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 October 2020, 10:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @FritsFr, welkom! Nadat je een mailadres weer verwijderd wordt deze drie maanden in reservering gehouden voor je. Tijdens die periode kan het adres nog niet weer opnieuw aangemaakt worden. Wij kunnen die reservering echter voortijdig verwijderen. Ik zie dat je jouw profiel al hebt ingevuld, waarvoor dank. Ik heb dan ook gelijk de reserveringen verwijderd. Je kunt nu gelijk de adressen opnieuw aanmaken als mailaccount.