Beantwoord

Eindeloos moeten invoeren van wachtwoord voor provider in Outlook

  • 14 November 2020
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

moet eindeloos het ww opnieuw invoeren voor server.

Komen via xmsnet-Telfort-nu dus bij KPN.

Laptop opnieuw opstarten heeft geen verschil gemaakt. 

ww is 100% goed (net nieuwe laptop, alles is geinstalleerd en werkte naar behoren. Email probleem doet zich nu ineens voor).

icon

Beste antwoord door GeSp 14 November 2020, 18:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Maar als u dat wachtwoord dan invoert, word het dan wel geaccepteerd? Komt er dan mail binnen?

Reputatie 7
Badge +18

@Saskia007 , er is een email storing, verwachting is dat het om 19:15 weer opgelost is.

Zie: https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Beste klant, op dit moment kunt u mogelijk problemen ondervinden met het gebruik van uw KPN email. Wij doen er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak

Reputatie 7

Oh ... duidelijker kunnen we het niet maken. :confounded:

P.S. Ik heb mijn postcode huisnummer eerst even leeg gemaakt alvorens de screenshot te maken. Ik weet niet wat voor een storingen dit zijn, ik ervaar in ieder geval geen storing.

Reputatie 7
Badge +18

@wjb, waarschijnlijk zie je wel de storingsmelding als je op Details klikt, ik zie dit na op het omgekeerde dakje achter Houd mij op de geklikt te hebben:

 

 

Maar i.d.d. wel suf dat er niets bij omschrijving staat, mobiele versie ziet er dan toch heel anders uit blijkbaar.

Dank voor jullie reacties. Probleem is verdwenen :-)