Beantwoord

email only

  • 26 October 2020
  • 4 reacties
  • 127 keer bekeken

Beste KPN

Ik ben recent met mijn al bijna 25 jaar oude worldonline e-mailadres overgekomen van Telfort naar KPN. Uit kostenoogpunt overweeg ik om internet/vast bellen via KPN op te zeggen en over te spappen naar Ziggo van wie we ook TV hebben. Dit scheelt me in 2 jaar maar liefst ruim € 500. Maar ik wil mijn worldonline e-mailadres niet kwijt.

Kan ik bij KPN voor mijn worldonline-account  een e-mail only abonnement afsluiten?

icon

Beste antwoord door SPL29 26 October 2020, 13:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@SPL29 Je kunt in principe bij het overgaan van KPN naar Ziggo je huidige KPN-e-mailadressen behouden, ook een wxs-e-mailadres. Je moet dan niet je KPN-internetabonnement opzeggen, maar het wijzigen in een E-mail Only-abonnement. Dat abonnement kost € 7,50 per maand, en het kan telefonisch worden geregeld met de afdeling Opzeggingen van KPN. Je internetaansluiting van KPN vervalt dan, maar je e-mailadressen blijven behouden.

Overigens weet ik niet of deze gang van zaken ook mogelijk is voor KPN-abonnees die nu een zogenaamd TFT-abonnement hebben van voormalig Telfort. Wellicht dat iemand anders of een van de moderatoren dat weet?

Piet.

Reputatie 7
Badge +24

Ben je toch al weer 180 euro van die 500 kwijt...

Inmiddels besloten het juist andersom te doen en via KPN tv te gaan kijken. Dan ben ik per maand zo’n €16 goedkoper uit dan nu (dus bijna €400 in twee jaar). Wel zo handig!

Reputatie 7
Badge +10

@SPL29 :

Heb jij nu 2 abonnementen waarvoor je betaalt ?

Zo ja, dan kun je het “world online” (WOL) emailadres laten overzetten naar dat KPN (internet) abonnement. Dan wordt jouw WOL emailadres als alias aan jouw KPN account "gehangen" en kun je dat emailadres gewoon blijven gebruiken. En dan kun je de KPN ook vragen om dat WOL abonnement op te heffen.

Doe dan het volgende:

1)) Vul jouw profiel hier op het forum zo volledig mogelijk in (klantnummers, emailadressen, etc. etc)

2)) Plaats een nieuwe reactie in dit topic met een concreet verzoek voor “overzetting".

3)) Wacht op een reactie van de moderators. Die kunnen jou hierbij helpen.