Beantwoord

Hoe kan ik een e-mail alias omzetten naar een mailbox?

  • 8 November 2023
  • 6 reacties
  • 98 keer bekeken

Reputatie 2

Mijn Email alias (***@kpnmail.nl) moet worden omgezet naar een email account. De email allias heb ik verwijderd. Het nieuwe account email adres is ***@kpnmail.nl)

Als ik nu dit account aanmaak krijg ik de foutmelding email adres al bekend.

 

Admin: e-mailadres verborgen, deel dat nooit openbaar op internet i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 November 2023, 14:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @GeorgeNadort , een verwijderd email-alias blijft een tijdje in quarantaine (ik dacht drie maanden). Als je in je profiel je privegegevens invult, kan een KPN-medewerker je vast sneller door die quarantaine heen helpen.

Reputatie 2

Hoi Arjan,

Bedankt voor je reactie. In mijn profiel zijn mijn gegevens al ingevuld maar zie geen mogelijkheid om een prive bericht te versturen. Naar KPN.

Reputatie 7
Badge +9

Nee, dat kan ook niet. Geduldig wachten tot een KPN-medewerker dit leest.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @GeorgeNadort. Welkom op het KPN Forum! Zoals ik het bekijk is deze alias inmiddels al omgezet naar een mailbox. Klopt dat? Of kan ik nog iets hierin betekenen?

hallo, ik heb hetzelfde probleem

 

Reputatie 7
Badge +21

hallo, ik heb hetzelfde probleem

Hoi @bkw. Je kan hiervoor het beste een eigen topic aanmaken of contact opnemen met onze gratis klantenservice (0800 0402)