Beantwoord

Hoe krijg ik het KPN mail icoon op mijn nieuwe device?

  • 24 February 2024
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik had op mijn oude telefoon en tablet een kpn mail icoon. Alle instructies gevolgd om de email op de nieuwe devices te krijgen.  Maar het werd vlgs instructies in de Gmail  gezet.

Hoe krijg ik nu kpn mail icoon apart van Gmail?

icon

Beste antwoord door GeSp 27 February 2024, 11:10

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Afgezien van de icoontje, werkt email wel? Kunt u ophalen en versturen? 

Ja dat wel, maar beide via Gmail 

Reputatie 7
Badge +17

KPN heeft geen eigen mail app voor op de telefoon, @Yoke28. Hoe je dit eerder op de telefoon hebt gekregen, weet ik niet. Maar als het via Google werkt, dan is dat toch ook prima? Je kunt verzenden en ontvangen, dat is het belangrijkst.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Yoke28 

 

Je hebt een Android toestel?
Dan kan je een snelkoppeling direct naar de KPN mailbox maken door een widget toe te voegen.

Dat doe je door op het scherm te drukken (op een leeg plekje) tot je het scherm krijgt dingen toe te voegen, daar widget kiezen en dan Label van GMail kiezen.
Vervolgens kan je het mailaccount kiezen en met welke map hij moet openen.
Je kan daarna de naam aanpassen en op Klaar drukken.

Het ziet er dan bijvoorbeeld zo uit:

 

Goedemorgen,  ik heb op Gmail geklikt, maar krijg dan alleen account toevoegen te zien. Niet uw plaatje

Er staat dan niet bij welke map hij moet openen als ik het account aan klik

Reputatie 7
Badge +18

Ook goedemorgen,

Je moet niet op het GMail icoon klikken maar op het scherm waar je icoontjes staan moet een plekje vrij zijn voor een nieuwe icoon, daar op drukken net zolang tot je zo'n scherm met aan de onderkant de instellingen voor Achtergrond, Widgets enz. ziet:

 

Daar op Widgets klikken en dan het Widget zoeken wat Label van Gmail heet:

 

Reageer