Vraag

Ik ontvang alle mails dubbel

  • 5 February 2024
  • 8 reacties
  • 125 keer bekeken

Waaraan kan het liggen dat ik elke mail dubbel ontvang?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Heb je misschien een instelling staan dat de mail op A binnenkomt en ook doorgestuurd wordt naar mail B met behoud van de mail op A @Mochiel , dan komt het dubbel binnen.

 

Of heb je twee accounts aangemaakt die in dezelfde mailbox gelezen worden bijv  pop en imap of twee keer imap?

als je er 1 delete, gaan ze dan beide weg?

Reputatie 7
Badge +11

@Mochiel heeft het over de webmail @EAZ1964 , dan speelt IMAP en POP geen rol.

 

Zal aan mij liggen, maar ik zie nergens webmail staan😉

Reputatie 7
Badge +11

De topictitel is aangepast, daar stond webmail @EAZ1964 

@Nomen Nominandum Dus imap en pop kunnen toch een rol spelen?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Mochiel, welkom binnen de KPN community. Maak je gebruik van de webmail? Of gebeurd het dubbel ontvangen in een e-mail programma? 
Als je deze vragen zou kunnen beantwoorden, dan kan de community en eventueel een KPN moderator jou verder helpen. 

Hallo, Jeroen, de mails komen dubbel binnen bij zowel webmail als thuis. Dat komt omdat ik last had van mijn andere probleem (ook gemeld). Ik heb toen een klantenservicemedewerker toestemming gegeven op afstand iets te doen (ik weet niet meer wat) in mijn account zodat de gespamde mail toch werd doorgestuurd. Maar sindsdien ontvang ik mijn mails dus dubbel. En sinds kort wordt die gespamde mail toch weer tegengehouden. Worden mails van sommige websites automatisch op een spamlijst gezet door kpnWebmail?

Reageer