Beantwoord

Ik wil mijn Freeler account en MijnKPN opheffen

  • 11 March 2024
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik wil graag mijn freeler account opheffen en zo ook mijn kpn id. Hoe doe ik dat?

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 12 March 2024, 14:59

Bekijk origineel

4 reacties

zo ook mijn kpn id.

Heb je geen abonnementen meer bij kpn? Want dan heb je MijnKPN, waarbij je inlogt met je KPN ID, wel nodig.

Je freeler e-mail adres kun je verwijderen via email.kpn.com. Ook daar je KPN ID voor nodig.

Als je alles opzegt stopt je e-mail na 6 maanden.

En als je het stopzet KPN ID als laatste. Log daarvoor in bij MijnKPN. Onder Profiel vind je 'verwijder je account’.

Op het scherm van email.kpn.com ben ik al eerder geweest. Daar heb ik een mailadres verwijderd (F2….@hetnet.nl (of zo iets))… Mijn freeler adres ben ik daar dus niet tegengekomen. Er staat op dat scherm dus geen enkel mail adres meer vermeld. ...Wat nu?

Wat gek dat het niet onder je abonnement voor komt. Ooit een 'uitstap' naar een andere provider gehad en toen weer naar kpn?

Een moderator komt hier nog. 

Vul alvast je profiel hier in.

https://forum.kpn.com/settings/profile

NAW en bij persoonlijke opmerkingen het bewuste adres. Zij kunnen op mailadres zoeken in het systeem. 

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Theo142, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Bedankt voor het invullen van je profiel, daardoor heb ik meteen even voor je kunnen kijken. Je hebt op dit moment een e-mail basis abonnement van 3,56 euro per maand (hiervan ontvang je ook elke maand een factuur)  en daar hoort dat Freeler mailadres bij. Vanaf hier heb ik niet de mogelijkheid om dit voor je op te zeggen. Hoe je dat wel kunt doen; bel even met het gratis nummer 0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging, dan kom je direct uit bij de juiste afdeling en zij kunnen je hier verder mee helpen. Laat je ons weten hoe dit is afgelopen?

Reageer