Beantwoord

KPN Cloud: Excel 365, ik krijg twee versies van een bestand te zien

  • 27 February 2024
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

De laatste tijd krijg ik bij het inlezen en opslaan van mijn Excel 365 bestanden in de KPN cloud problemen omdat er telkens 2 versies op mijn PC verschijnen: een “alleen-lezen” versie waarin ik niet kan wijzigen en een normale te wijzigen versie. Van die “alleen-lezen” versie heb ik alleen maar hinder. Hoe kan ik ervoor zorgen dat die “alleen-lezen” versie  niet verschijnt?

icon

Beste antwoord door N.N. 27 February 2024, 17:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Zo te lezen bern je een zakelijke klant en kun je beter de zakelijke helpdesk bellen @KPN365klant , 0800 0403. 

Dit forum is een consumentenforum en kan je helaas niet verder helpen.

 

Reputatie 7
Badge +13

@KPN365klant Welkom op de Community. Dat is inderdaad een product waar ik niet direct ervaring mee hebben en dan kun het beste even contact zoeken met de collega's van zakelijk.

Reageer