Vraag

KPN e-mail instellen in outlook op mobiel lukt niet

  • 8 February 2024
  • 8 reacties
  • 127 keer bekeken

Het instellen van een kpnmail account in outlook mobiel werkt niet, na het invullen van het toegevoegde mailadres word ik gelijk doorgelinkt naar een Microsoft pagina deze meld een foutcode 2400. Dit al meerdere malen aangegeven bij Microsoft maar krijg totaal nutteloze vragen en antwoorden. Iemand anders bekend met dit probleem en eventuele oplossing?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Ozzy74 

 

Ja, dat is een bekend probleem, volgens mij is de (voorlopige) oplossing om terug te gaan naar een oudere versie van outlook.
Ik draai namelijk een oude versie en op mijn Android mobiel werkt het toevoegen van een KPN account nog wel, zie dit topic:

 

  • Krijg de oude versie niet geïnstalleerd op mijn Samsung S24+
Reputatie 7
Badge +18

Probeer er dan 1 van 3 à 4 maanden terug, volgens mij werkte het toen ook nog wel.

Je moet wel eerst de versie verwijderen die al op je mobiel staat.

 

Waarom lukt het niet, krijg je een foutmelding?

Je moet meestal ook nog ergens instellen dat je apk's mag installeren die niet direct uit de Google store komen.

Reputatie 7

Kan je eens screenshots plaatsen van elke stap die je doet t/m het moment dat je die foutmelding krijgt?

Poets hierbij wel emailadressen totaan @ en andere persoonlijke informatie weg.

 

Het gekke is dat  1 van de 3 kpnmailbox wel aangemeld krijg op de nieuwste versie 

Reputatie 7

Download nooit apk's buiten de Google Play Store of Apple Store om.

Als je Outlook wilt installeren doe dat dan vanuit de Google Play Store of Apple Store.

Reputatie 7
Badge +18

Uptodown staat bekend als betrouwbaar, alle apk's worden goed gecontroleerd, ik zie daar geen enkel probleem mee.
Dat soort sites waren niet nodig geweest als Apple en Google de mogelijkheid hadden geboden om terug te gaan naar oudere versies als de laatste versie van een app niet goed werkt.


@Ozzy74  Welke domein extensie heeft het wel werkende mailaccount en hebben de niet werkende e-mailadressen andere domein extensies?
Er is trouwens gisteren een nieuwe versie van de outlook app uitgekomen, heb je die al geprobeerd?

Reageer