Beantwoord

KPN Planet e-mail, kan ik die omzetten naar een E-mail Only

  • 29 January 2024
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

Mijn ex heeft het kpn abonnement opgezegd. Er zou 6 maanden de tijd zijn om mijn planet mail om te zetten naar een KPN Email Only. Via de telefonische klantenservice kom ik niet verder. Zij zeggen dat mijn ex haar gekoppelde email (en mogelijk die van mij) heeft gekoppeld aan een ander KPN abonnement, van iemand anders. Ik heb daar geen gegevens van en kan ik ook niet achterhalen. Ik heb wel mijn oude klant nummer. Valt hier nog iets aan te regelen of ben ik mijn email straks kwijt?

icon

Beste antwoord door WMG-N 29 January 2024, 16:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Goed overleg met je ex is in dezen een voorwaarde. Alléén degene die het abonnement beheert heeft de rechten om aanpassingen te doen @Jeannette07 

Reputatie 7
Badge +10

@Jeannette07

Hoe lang geleden is dat abonnement opgezegd ? Het klopt inderdaad dat het aanvragen van een “Email only” tot 6 maanden na opzegging mogelijk is. Zolang blijft het oude (email-) abonnement nog actief.

Als jouw ex haar emailaccount(s) heeft laten overzetten naar een ander abonnement dan moet jouw ex vragen aan de KPN (tel. 0800 - 0402 ) om dat oude abonnement (met dat planet emailadres) te veranderen in een “Email Only” abonnement.  En dat abonnement moet dan vervolgens op jouw naam, adres, woonplaats etc. worden gezet.

Stond dat abonnement op naam van jouw ex ? Dan moet jouw ex hier de veranderingen aanvragen/in actie komen.

Heb je misschien een ander KPN abonnement (bijv. TV ) ? Dan kun je daar een nieuw emailaccount aanmaken en dan aan de KPN vragen om jouw planet emailadres naar dat emailaccount van jouw andere KPN abonnement te laten verplaatsen.

Inmiddels wordt het opgepakt, dank voor jullie reacties.

Reageer