Beantwoord

Mail account van het net synchroniseert niet meer

  • 6 February 2024
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Het is nu al de zoveelste keer dat mijn  mail niet meer synchroniseert, alle instellingen goed gezet, werkt het nog niet.

 

Wat kan ik nu nog doen

 

Finy Schenk Cats

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

icon

Beste antwoord door GeSp 6 February 2024, 22:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @SCHENKCATS 

 

Wat synchroniseert er niet, komt er geen mail meer binnen of gaat het om uitgaande mail?

Kan je via KPN webmail wel normaal mails ontvangen en versturen?

Gebruik je nog steeds outlook als mailprogramma en zo ja, welke versie van outlook gebruik je?

Heb je deze instellingen gebruikt: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

Instellingen IMAP (Aanbevolen)

Inkomende server: imap.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 993 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

 

Tegenwoordig moet je ook voor uitgaande mail authenticatie aanzetten, in outlook kan dat eenvoudig door een vinkje te zetten zodat je daar dezelfde inloggegevens als voor inkomende mail gebruikt:

 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben geen reactie meer van je gezien @SCHENKCATS, dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer