Beantwoord

Mappen in postvak in niet zichtbaar op iPhone met IMAP en IOS16

  • 22 April 2023
  • 6 reacties
  • 221 keer bekeken

In de webmail zie ik alle mappen staan maar in iPhone app mailaccount zie ik de mappen niet terug. Alle instellingen gecontroleerd. Ik gebruik IMAP.

IOS 16 

iemand idee hoe ik die mappen zichtbaar krijg?

icon

Beste antwoord door GeSp 26 April 2023, 10:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @WRE1968, welkom op het forum. 

Wat gek dat je deze niet ziet, met IMAP zou het moeten werken. Zou je willen proberen om je account helemaal te verwijderen in de iPhone en om het daarna opnieuw toe te voegen? 

Dag @Alex_P 

Dit is helaas niet gelukt. Als ik in instellingen kijk onder kpnmail account en ik kijk naar postbussen dat wordt er wel aangegeven dat de Mappen op de server staan. Ik zie ze echter niet verschijnen op mijn IPhone. Eerste foto is account en tweede van de instellingen waarbij je bij geavanceerd en postbussen de mappen wel ziet verschijnen.

 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @WRE1968 

 

Als je tikt op het rood omcirkelde tekentje dan zouden ze wel zichtbaar moeten worden, daarmee kan je de submappen onder een map wel of niet laten zien:

 

Reputatie 7
Badge +24

@WRE1968, lukt het op deze manier wel? 

Hallo @WRE1968 

 

Als je tikt op het rood omcirkelde tekentje dan zouden ze wel zichtbaar moeten worden, daarmee kan je de submappen onder een map wel of niet laten zien:

 

 

@Alex_P  zo simpel. 😀 Dank!

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P  zo simpel. 😀 Dank!

😀We denken soms ook iets te moeilijk, dank aan GeSp voor de tip!