Beantwoord

Nieuwe Outlook werkt slecht, logt telkens uit

  • 8 June 2024
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Sinds ik mijn nieuwe computer heb, moet ik gebruikmaken van de nieuwe Outlook. 

 

Inloggen lukte prima, maar sindsdien word ik telkens uitgelogd. Ik moet bijna dagelijks mijn e-mailadres en wachtwoord opnieuw invoeren. Daarbij komt ook nog dat dan de taal en tijdzone worden gereset. Ik moet dus naast opnieuw inloggen ook nog de taal wijzigen van Engels naar Nederlands én de tijdzone aanpassen naar Nederlandse tijd. De hele Outlook wordt eigenlijk opnieuw ingesteld. Dit begint inmiddels erg te irriteren.

 

Ik heb nergens de optie op “blijf aangemeld” te klikken, dus dat zal het niet zijn. Soms blijf ik enkele dagen achter elkaar wel ingelogd, om vervolgens een dag later toch weer eruit gegooid te zijn. Ik vind het ook gek dat wanneer ik dus maar opnieuw inlog, dat hij automatisch instelt in het Engels en met de Amerikaanse tijdzone, terwijl mijn computer is ingesteld in het Nederlands en de Nederlandse tijdzone.

 

Is iemand bekend met dit probleem? en is dit te verhelpen?

 

Alvast dank!

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 June 2024, 10:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Chielb49, vervelend dat je hier tegenaan loopt! Als je de nieuwe Outlook gebruikt, dan loopt het mailverkeer via servers van Microsoft naar ons mailsysteem. Ons mailsysteem kan dat vervelend vinden, en dan soms een foutmelding teruggeven. We hebben hier wat aan gesleuteld zodat het minder vaak zou moeten voorkomen. Merk jij ook dat het al beter is geworden de afgelopen dagen?

Reageer