Vraag

Omzetten abonnement

  • 18 March 2020
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Beste,   een maand geleden heb ik gebeld naar jullie van af Spanje dat ik alleen nog email wilde via KPN, daar wij het meeste van het jaar in Spanje verblijven en ons huis in Nederland verkocht is. Vandaag 4 x gebeld met KPN en na 10 minuten werd ik er uit “gegooid”  Ik ge het nu via deze weg proberen, de aanhouder wind zullen we maar denken !!! 

 

ik hoor graag van jullie 

 

mvg 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@ejbrand Welkom op het forum. Wat jammer om te horen dat het niet gelukt is om dit telefonisch te regelen. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen en mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen in deze situatie. 

Reputatie 7
Badge +15

@ejbrand Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!