Beantwoord

Per ongeluk een alias aangemaakt i.p.v. e-mailaccount (en verwijderd) maar nu kan ik hem niet meer toevoegen als mailaccount

  • 11 March 2024
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Goedendag, ik heb een alias aangemaakt ipv een emailaccount
Ik heb zojuist de alias verwijderd, maar kan dan nog steeds niet een mailaccount aanmaken

 

icon

Beste antwoord door RBxx 11 March 2024, 15:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @CdGroot 

Als je een e-mailadres verwijdert, dan wordt er automatisch een reservering op gezet om te voorkomen dat iemand (anders) het adres kan gebruiken. Deze reservering duurt standaard drie maanden, maar KPN kan dat voortijdig vrijgeven.

Dat gaat het snelst door klantenservice via 0800-0402 te bellen. Dan wordt direct de reservering verwijderd en kan je het nieuwe account aanmaken. 

Dank je wel Ruud, ik ga bellen!

Reageer