Vraag

uitgaande mail synchroniseert niet

  • 4 March 2020
  • 3 reacties
  • 188 keer bekeken

Voor mijn (KPN)mail gebruik ik op mijn computer Microsoft Outlook 365 en op mijn Huawei m7 de standaard app. Deze app heb ik ingesteld zoals in jullie toestelhulp beschrijven.

De inboxen van beide apparaten worden goed gesynchroniseerd, Echter mails die ik verzend, zie ik in beide gevallen alleen op het apparaat vanwaar ik hem verzonden heb. Bovendien worden de aangemaakte mappen niet goed gesynchroniseerd.

De webmail synchroniseert met de smartphone, maar niet met Outlook365 op de pc.

Hoe krijg ik dit op orde?

 


3 reacties

Inmiddels heb ik wat meer duidelijkheid:

in Outlook worden berichten van de smartphone in de verzonden items en prullenbak gesynchroniseerd. Alleen gebeurt dit in een andere mappen: sent en trash. Dit lijkt ook het geval met concepten (drafts) en postvak uit (outbox).

Hoe krijg ik het voor elkaar, dat synchronisatie vanuit de smartphone ook naar de  Nederlandstalige mappen plaatsvindt i.p.v. de extra Engelstalige?

Reputatie 7
Badge +17

@campo Welkom hier, fijn dat je ons gevonden hebt!:blush:
Het lijkt er dus op dat de e-mail goed ingesteld staat, alleen heb je dus dubbele mappen Engels en Nederlands. 
Wat je het beste kunt doen, is eerst de Nederlandse mappen verwijderen (deze worden toch niet gebruikt), hierna de naam veranderen van de Engelse mappen.
Dit kun je doen door de map lang ingedrukt te houden. 
Kun je hiermee uit de voeten? Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen. 

 

Reputatie 7
Badge +17

@campo Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer