Beantwoord

Verplaatsen E-mail alias

  • 11 February 2019
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

Goedenavond,

Ik zou graag een E-mail alias verplaatsen naar een ander E-mailaccount.
Hoe is dit mogelijk?

Met vriendelijke groet,

Dennis Hoogeveen
icon

Beste antwoord door Dhoog 13 February 2019, 22:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Dennis, welkom op het forum. Dit is na een verificatie van je gegevens mogelijk. Staat de accounts onder hetzelfde klantnummer? Zou je je profiel willen aanvullen met alle gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Onder persoonlijke opmerkingen / extra informatie kun je aangeven om welke alias het gaat en waar het naartoe moet. Ik hoor graag van je.
Goedenavond,

De accounts staan onder hetzelfde klantnummer. Ik heb mijn profiel aangevuld en aangegeven in de persoonlijke opmerkingen wat er veranderd dient te worden.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Dennis Hoogeveen
Reputatie 7
Badge +24
Dankje Dennis, ik zie dat jij het al hebt verwijderd. Zou je nog willen inloggen op email.kpn.com en onder het beckky account dit ook aanpassen onder Verzend e-mailadres? Het is van belang dat het account dat verplaatst moet worden daar niet als verzendadres staat ingesteld.
Ik heb het verzend adres gewijzigd.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, ik heb het bij deze voor je verplaatst. Dit betekent nu wel dat het gebruikersnaam en wachtwoord ook is veranderd naar de gegevens van het account waar het nu onder staat. Laat je even weten of alles nu goed staat?
Bedankt voor de hulp. Alles staat goed!

Met vriendelijke groet,

Dennis Hoogeveen
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te lezen Dennis. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.