Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: april en mei

  • 4 April 2022
  • 88 reacties
  • 6469 keer bekeken
Kadootje van KPN: april en mei
Reputatie 7
Badge +19

We zijn altijd blij met trouwe klanten zoals jij. Daarom geven we je graag wat extra’s. Het hele jaar door!  

De maanden april en mei staan in het teken van proeven. Daarom hebben we een kadobon voor koffie, speciaal voor onze klanten.

 

Geniet van een smaakvol kadootje

Er valt bij KPN veel te proeven. Of je nou een datavreter bent, filmfan of professional. Of je nou alleen woont, met je gezin of in een studentenhuis. Deze maand vieren we de vrijheid om je abonnement naar eigen smaak samen te stellen. En dat doen we met de mogelijkheid om een koffie naar jouw smaak uit te kiezen. 

Kies jouw favoriete koffie 

Wie houdt er nou niet van koffie? Koffievoordeel.nl verkoopt koffiebonen, capsules, pads en gemalen koffie van diverse merken zoals Illy, Gran Maestro Italiano en Lavazza. Jij krijgt als trouwe klant een koffiekadobon ter waarde van € 10,-. Wat jij gaat proeven is aan jou!  

 

Hoe werkt de kadobon? 

Met de persoonlijke kadobon krijg je € 10,- shoptegoed. Dit tegoed is tot en met 31 juli 2022 geldig op 1 bestelling uit het hele aanbod van Koffievoordeel.nl, inclusief alle aanbiedingen. Plaats je een bestelling vanaf € 40,-, dan krijg je de bezorging ter waarde van € 3,99 gratis. 

Zo bestel je je koffie: 

  • Ga naar kpn.com/kadootje en log in met jouw KPN account
  • Vul je e-mailadres en klantnummer in en klik op ‘Kadobon aanvragen’ 
  • Je ziet de kadoboncode op deze pagina én je ontvangt de code per mail 
  • Ga naar Koffievoordeel.nl/kpn en shop je favoriete koffies 
  • Verzilver je kadoboncode in de winkelwagen 
  • Maak je bestelling af 

TIP: Je mag 1 kadobon aanvragen, dus let erop dat je je e-mailadres goed invult. 

 

 

Sport een maand gratis met Fit at Home 

Heb je TV van KPN? Dan kan je een maand lang gratis sporten met Fit at Home (t.w.v. 15,-). Hiermee kan je met het hele gezin een maand lang onbeperkt sporten wanneer het jullie uitkomt. Met Fit at Home kun je op een leuke manier strakker en fitter worden. De Personal Trainers van de Sterren gaan jou en wellicht ook jouw gezin daarbij helpen. Met Fit at Home hoef je nooit meer naar de sportschool.

Meld je aan via KPN TV 

  1. Ga naar je ‘Tv-menu’ en klik op ‘Apps’ 

  2. Klik op ‘Alle apps’ en zoek ‘Fit at Home’ 

  3. Open de app, selecteer een trainer en een workout van deze trainer 

  4. Klik op ‘afspelen’. Vul daarna de vouchercode CADEAUMEI in en klik op ‘OK’ 

  5. Vanaf nu sport je een maand gratis!  

 

Je kan je ook online aanmelden. Ga naar Fit at Home en volg de instructies om je aan te melden. Vul de vouchercode CADEAUMEI in. Heb je al een account bij Fit at Home? Ga dan naar de Fit at Home website, klik op ‘Mijn account’ en verzilver de vouchercode. 

  • De code is te verzilveren t/m 31 mei 2022 

  • Na verzilvering kan je 1 maand gratis sporten 

  • Het abonnement stopt automatisch na 1 maand 

  • Deze actie is geldig voor klanten met KPN TV 

 

Meer weten over Fit at Home? Lees er meer over in ons blog

 

 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN het afgelopen jaar heeft weggegeven. Natuurlijk vind je hier ook de kadootjes van 2022.

 

Nieuwsbrief

Wil je geen kadootjes missen? Alles over de kadootjes van KPN en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

88 reacties

Heb een code gekregen voor de koffie kadobon maar zegt dat ik hem al gebruikt heb.

Reputatie 7

Dat is een gekke melding @sylvana1973, waar kreeg je deze precies? Was dat bij het inwisselen op Koffievoordeel.nl of bij het aanvragen van de code op kpn.com/kadootje?

Bij inwisselen van de code

Reputatie 7
Badge +17

Wat vreemd. Zou je jouw code onder ‘persoonlijke opmerkingen’ in jouw profiel willen zetten? Dan kan ik dit uit laten zoeken.

Reputatie 7
Badge +10

Net koffie besteld, blij mee 💚☕️

Het lukt mij niet de cadeaubon aan te vragen. Mijn klantnummer wordt niet geaccepteerd:

 

 

Ik heb uiteraard mijn klantnummer van de laatste factuur gehaald.

Reputatie 7
Badge +17

@La1974 Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Dan kan ik dit voor je uitzoeken.

@La1974 Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Dan kan ik dit voor je uitzoeken.

Gedaan. Maar bij het invullen van het profiel zag ik dat er twee klantnummers zijn. Een klantnummer voor internet/tv en een voor mobiele telefonie. 

De eerste werkte niet, de tweede wel. Bon is besteld en ontvangen!

 

Maar klopt het dat ik twee klantnummers heb?

Reputatie 7
Badge +17

@La1974 Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Dan kan ik dit voor je uitzoeken.

Gedaan. Maar bij het invullen van het profiel zag ik dat er twee klantnummers zijn. Een klantnummer voor internet/tv en een voor mobiele telefonie. 

De eerste werkte niet, de tweede wel. Bon is besteld en ontvangen!

 

Maar klopt het dat ik twee klantnummers heb?

Fijn dat het alsnog gelukt is!

Ja, het klopt dat je 2 klantnummers hebt. Ieder abonnement komt met een eigen klantnummer.

Reputatie 5
Badge +6

nou heb mijn koffie ook besteld thnx ervoor  morgen binnen en dan lekker proeven met mijn senseo mix  koffie ☕️

Reputatie 7
Badge +21

nou heb mijn koffie ook besteld thnx ervoor  morgen binnen en dan lekker proeven met mijn senseo mix  koffie ☕️

@BernardHeuer Lekker! Geniet er van!☕️

Wat leuk…koffie kadootje van €10.00 !! Dus niet… helaas staat er niet bij dat je grote aantallen moet bestellen. Ik als 1 van de vele minima zeer teleurgesteld. Hier koop ik dus letterlijk niets voor. 
Heel jammer KPN ☹️

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Even vervolg op mijn topic…. Blijkt dus dat net die koffie die ik bekeken heb alleen met grote aantallen te bestellen zijn….Er zijn goedkopere mogelijkheden..

excuses KPN 🙈💐

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Hoedan62, fijn dat het inmiddels duidelijk is 🙂. Heb je iets besteld?

Nee, alleen enkele speciale koffie's zijn per pak te bestellen. Gewone koffie alleen "groot" verpakkingen. Erg jammer...

Reputatie 7
Badge +10

Nee, alleen enkele speciale koffie's zijn per pak te bestellen. Gewone koffie alleen "groot" verpakkingen. Erg jammer...

Hier 90 cups, en gratis koekjes voor €16,49 inclusief bezorging en de €10 KPN korting ….Scheelt toch aanzienlijk dan in de winkel….https://www.koffievoordeel.nl/kpn-actie

Reputatie 7
Badge +30

Nee, alleen enkele speciale koffie's zijn per pak te bestellen. Gewone koffie alleen "groot" verpakkingen. Erg jammer...

Dat is zeker jammer! Hopelijk past het volgende kadootje weer wat meer in jouw straatje. 

 

@Anneke-Anna geniet ervan!

Ik krijg onderstaande melding als ik via de link de code wil aanvragen:

Oeps

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.

 

Waar zou het aan kunnen liggen?

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik krijg onderstaande melding als ik via de link de code wil aanvragen:

Oeps

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.

 

Waar zou het aan kunnen liggen?

 

Hmm 🤔 Bij welke stap krijg je deze melding? Direct als je op de link hebt geklikt? Of nadat je je klantnummer in hebt gevuld?

Reputatie 7
Badge +6

Wat lief van je KPN! Dank je wel, ik ga ervan genieten. Heb lekkere koffie besteld  😘

Ik krijg onderstaande melding als ik via de link de code wil aanvragen:

Oeps

Er gaat iets fout bij het ophalen van de gegevens van je thuis abonnement, probeer het later nog eens.

 

Waar zou het aan kunnen liggen?

 

Hmm 🤔 Bij welke stap krijg je deze melding? Direct als je op de link hebt geklikt? Of nadat je je klantnummer in hebt gevuld?

Meteen als ik op de link klik.

Hier ook de Oeps melding. 

Blijf in een loop zitten van aanmelden  link volgen, aanmelden 

Zou graag de bon ontvangen!

Reputatie 7
Badge +21

@MelWij en @Veronique1111. Hebben jullie de mogelijkheid om het in een andere webbrowser of op een ander apparaat te testen of je wel gebruik kan maken van deze link. Dit apparaat moet natuurlijk wel verbonden zijn met jouw eigen thuisnetwerk. 

@MelWij en @Veronique1111. Hebben jullie de mogelijkheid om het in een andere webbrowser of op een ander apparaat te testen of je wel gebruik kan maken van deze link. Dit apparaat moet natuurlijk wel verbonden zijn met jouw eigen thuisnetwerk. 

 

Ik heb het geprobeerd in Microsoft Edge, Chrome en Firefox op laptop, alledrie werken niet en de Oeps melding.

Via app op telefoon krijg ik ook de Oeps-melding.

Reputatie 7
Badge +21

 @MelWij Jammer dat het niet is gelukt. Je ontvangt zo een privébericht waarin ik je verder help.