Vraag

KPN Veilig voor 5 apparaten maar werkt slecht op 2 apparaten

  • 21 September 2023
  • 16 reacties
  • 260 keer bekeken

Ik heb een mail ontvangen waarin staat dat ik op 5 apparaten KPN veilig Virusscanner kan installeren,

het lukt echter niet om er meer dan 2 te installeren. Wie kan mij uitleggen hoe het zit?


16 reacties

Reputatie 7

En wat staat er voor een aantal KPN Veilig apparaten op jouw contract?

Onderstaand de tekst op de website van KPN, daarin staat geen beperkende opmerking t.a.v. een contract. Alleen dat de KPN Veilig Virusscanner gratis is voor 5 apparaten.

Mocht er een restrictie zijn, dan had er m.i. iets moeten staan als ‘gratis tot 5 apparaten’
Ik zou hier graag een reactie op zien van KPN zelf.

 

KPN Veilig Virusscanner

Betrouwbare virusscanner van F-Secure

KPN Veilig Virusscanner is een betrouwbaar antivirusprogramma. Het beschermt tegen virussen en verschillende vormen van schadelijke software.

  • Beschermt tegen virussen
  • Voor pc, Mac, mobiele telefoon en tablet
  • Gratis op 5 apparaten
Reputatie 7

Dat was mijn vraag niet, wat staat er in MijnKPN op jouw contract of factuur vermeld?

Als daar namelijk nog altijd 2 apparaten vermeld wordt dan zal KPN dus nog aan de bak moeten om dat aan te passen. Je hebt immers een mail ontvangen dat je KPN Veilig op 5 apparaten kunt installeren.

In het contract stond gisterenavond nog 2, dat was het ook.

Reputatie 7

Kan je een screenshot plaatsen van de mail die je ontvangen hebt waarin staat dat je KPN Veilig op 5 apparaten kunt installeren?

Wel even persoonlijke informatie wegpoetsen.

Ik krijg van KPN mailtjes met als onderwerp ‘Nieuws en tips’.
Een van de onderwerpen dit keer is KPN Veilig Virusscanner, zie onderstaande screenshot.

Als ik op de knop <Dit is KPN Veilig> klik, krijg ik de pagina waarvan ik de screenshot eerder stuurde.

 

heb

Reputatie 7

Dan hoop ik dat er binnenkort een moderator van KPN zal reageren.

Reputatie 2
Badge

Ik heb hier het zelfde probleem 5 gratis apparaten maar kan er maar 2 aanmelden 

 

Ik heb hetzelfde probleem!! Meer dan 2 aanmelden gaat niet. Had er al 2 dus extra 3 gaat niet. Dacht dat het aan mij lag maar is dus niet zo. Graag reactie hoe dit op te lossen.

onderstaand heb ik via de mail ontvangen. Tot nu toe is het me nog niet gelukt. Graag contact KPN. Alvast bedankt!

 

KPN Veilig Virusscanner

Betrouwbare virusscanner van F-Secure

KPN Veilig Virusscanner is een betrouwbaar antivirusprogramma. Het beschermt tegen virussen en verschillende vormen van schadelijke software.

  • Beschermt tegen virussen
  • Voor pc, Mac, mobiele telefoon en tablet
  • Gratis op 5 apparaten

Gratis installeren 

Vandaag telefonisch contact gehad met KPN.

Het blijkt dat wij een oud abonnement (KPN alles-in-1 uit 2014) hadden, waarop de aanpassing naar 5 apparaten niet mogelijk is.

Er is ons een nieuw contract aangeboden met dezelfde opties als ons oude contract, met wél met virusscanner voor 5 apparaten en betere KPN TV+ box. Dit voor een prijs die € 10,- lager is dan ons huidige contract ,
Bovendien geldt er nu een kortingsactie waardoor we extra korting krijgen.

Wij hebben het aanbod geaccepteerd.

Reputatie 7
Badge +15

@HMeij @Michiel1 en @Ans40 

Wat @HMeij zegt klopt inderdaad. Bij KPN Veilig geldt het volgende:

"Bij een Thuis abonnement met een internetsnelheid van 50 of 100 Mbit/s kan je 2 apparaten gratis beveiligen. Met een snelheid van 200, of 500 Mbit/s of 1 Gbit/s krijg je KPN Veilig voor 5 apparaten gratis bij het abonnement.

Als dit niet genoeg is kan je het uitbreiden met 10 apparaten (4,99 per maand). Als je verder wilt uitbreiden kan je nog eens extra 10 apparaten toevoegen. Zo kan je in totaal 22 of 25 apparaten beveiligen."

 

 

Ik heb ook gebeld met KPN nav bericht van @HMeij. Zij boden me een nieuw abonnement. Huidige 200 Mbits werden teruggebracht naar 100!!, 1e en 2e half jaar korting en na 1 jaar €5 korting op huidig abonnement. Tevens 2 KPN+ boxen waarvan 1 betaald. Nu heb ik de 2e gratis. Wel Kpn veilig op 5 app. waar het mij uiteindelijk om te doen was. Ik heb het geaccepteerd maar weet eigenlijk nog niet goed of ik er blij mee ben. Vraag is ook of op de nieuwe box een Toslink kabel kan. Kon de KPN meneer me niet vertellen. 

Ik heb ook gebeld met KPN nav bericht van @HMeij. Zij boden me een nieuw abonnement. Huidige 200 Mbits werden teruggebracht naar 100!!, 1e en 2e half jaar korting en na 1 jaar €5 korting op huidig abonnement. Tevens 2 KPN+ boxen waarvan 1 betaald. Nu heb ik de 2e gratis. Wel Kpn veilig op 5 app. waar het mij uiteindelijk om te doen was. Ik heb het geaccepteerd maar weet eigenlijk nog niet goed of ik er blij mee ben. Vraag is ook of op de nieuwe box een Toslink kabel kan. Kon de KPN meneer me niet vertellen. 

Hallo @Ans40 op de nieuwe tv-ontvanger kun je inderdaad een S/PDIF-kabel aansluiten.

Reputatie 2
Badge

Ik heb ook gebeld met KPN maar kon geen kpn veilig krijgen op 5 app omdat ik een oud abbonement had wel als ik meer ging betalen. De helpdesk medewerker zei dat ik al zoveel extra had dat ik eigenlijk niet hoefde te klagen. Ik heb inderdaad een Spotify abbonement en extra zenders gratis en dat zou ik kwijt zijn bij het nieuwe abonnement.  Erg jammer dat kpn een mail verstuurt waar dit niet in staat. Houd dit dan in dat ik alle verdere actie wel kan vergeten van KPN. Is dit de dank voor een trouwe gebruiker van het KPN netwerk.

 

Zie mijn bericht van 4 dagen geleden. Ik heb gisteren alles geannuleerd maw terug naar oude abonnement. Dit nav de problemen met KPN+. Ook mobiel abonnement mhg dat ik opeens hiervoor € 18,77 moest gaan betalen ipv €16,93. Inflatiecorrectie! Tis niet juist dat je een mail krijgt met aanbod gratis 5 virusscanners ipv 2 en dat je dan verplicht een nieuw abonnement moet nemen met verlies van rechten en meer moet gaan betalen. Zie ook bericht van Michiel1. Ook ik ben al jaren bij KPN. Gaat mijn pet te boven dat ze zo met me omgaan en nieuwe leden vele voordelen aanbieden. Overweeg over te stappen.

Reageer