Beantwoord

Bose 700 soundbar afstandsbediening koppelen aan mijn KPN tv-ontvanger

  • 25 November 2022
  • 2 reacties
  • 1021 keer bekeken

Hallo. Ik heb een bose 700 soundbar maar krijg deze niet goed gekoppeld met de bose afstandsbediening. Weten jullie een tip waarmee dit wel kan lukken

icon

Beste antwoord door Chrizziey 25 November 2022, 10:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Jaco06,

Over welke TV ontvanger hebben wij het hier? 
Voor Bose is code 246 de juiste om deze met de afstandsbediening te koppelen. 
 

Stappen:
1. Zorg dat de home cinema-set is ingeschakeld.
2. Druk 3 seconden gelijktijdig op OK en Mute . Het rode lampje op de afstandsbediening gaat branden.
3. Toets de 3 cijfers van de home cinema-code in. Het lampje knippert nu 2 keer.
4. Controleer op het afstemmen goed is gegaan door met de afstandsbediening het volume van de home cinema-set harder of zachter in te stellen.
• Reageert de home cinema-set niet met het verhogen of verlagen van het volume? Doorloop stap 3, 4 (gebruik hier een nieuwe code) en 5 opnieuw.
• Reageert de home cinema-set wel? Dan is het afstemmen gelukt.

Beste Chrizzely

Ik heb op dit forum meerdere berichten gelezen over de afstandsbediening van bose met de kpn box, ook deze mensen kwamen er niet uit. Lijk mij dat ik me er bij neer moet leggen en het met 2 afstandsbedieningen moet doen. Maar bedankt voor je reactie 

Grt jacoÂ