Vraag

Nieuwe experiabox en slechtwerkende superwifi punten

  • 2 April 2020
  • 14 reacties
  • 163 keer bekeken

Hallo,

 

Na verschillende medewerkers te hebben gesproken( zij snappen er ook niks van blijkbaar) probeer ik het nu hier in de hoop dat iemand mij kan helpen.

Vorige week superwifipunten van KPN aangeschaft(150 euro:( ). Binnen no time geïnstalleerd en tot mijn grote verbazing nog steeds slechte wifi op zolder. Gebeld met KPN en zij hebben ons een nieuwe experiabox toegestuurd want daar zou het aanliggen. NU de v10a. Gisteren alles opnieuw geïnstalleerd. Wifipunten nog steeds drama op zolder. En daarbij komt nu ook nog eens dat ik niet meer kan inloggen op de thuis app want dan geeft hij aan ww klopt niet en moet ik honderden seconden wachten. Alles is gerest/opnieuw opgestart en nog steeds bovenstaande problemen met de Wifi en het ww!

 

Help!!

 

groet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Die thuis app heeft geen toegevoegde waarde. De SuperWifi's zouden het gewoon moeten doen. Waar heeft u ze staan? Hoe aangesloten? Branden de lampjes groen? Het is niet zo dat u helemaal geen kabel hebt liggen? Want volledig draadloos van beneden naar zolder gaat u het echt niet redden. Dat kan ik u zo wel vertellen. 

EEntje staat aangesloten bij het Modem in de meterkast, de andere draadloos op zolder. Beneden brandt het lichtje groen, boven oranje.

Mij is verzekerd nmlk dat deze punten mij goede wifi door het hele huis( incl zolder) zouden geven.

Nu hebben de wifipunten totaal geen toegevoegde waarde nmlk.

 

dank

Reputatie 7
Badge +24

Oranje is niet goed. Dan staat die te ver weg. Probeer deze op de eerste verdieping te zetten.

De SuperWifi's geven ook goede wifi door heel uw huis. Mits u ze bekabeld aansluit.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @RachelVB, welkom! Wat jammer dat het zo moeizaam verloopt met de Super Wifi punten. Heb je het advies van Nick ter harte genomen? Heb jij de mogelijkheid om ze bekabeld aan te sluiten?

Goedemorgen

er is geen mogelijkheid tot bekabeld aansluiten helaas en nu in deze tijd is er geen monteur mogelijk! 

Reputatie 7
Badge +24

Dan geen internet op zolder ben ik bang voor. Je kunt nog een draadloze verbindingsset proberen.

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437811/draadloze-verbindingsset-1200-2-adapters/?pageCount=1&pos=0

Kost je wel weer 80 euro. Als het niet werkt, kun je ze binnen 14 dagen kostenloos retour sturen.

Reputatie 7
Badge +24

Goedemorgen

er is geen mogelijkheid tot bekabeld aansluiten helaas en nu in deze tijd is er geen monteur mogelijk! 

Monteur haalt ook niets uit. Want als u geen kabel wilt (laten) leggen, dan houd het voor de monteur ook op...

Reputatie 7
Badge +30

Je kunt er, als toevoeging op de berichten van Nick, ook nog een derde Super Wifi punt bij nemen. Je kunt deze in de loop van deze week weer aanvragen als het goed is. Die kan je dan bijvoorbeeld op de eerste verdieping plaatsen. 

Reputatie 7
Badge +30

Is het nog gelukt, @RachelVB? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag. 

Helaas kon men mij via de telefoon niet verder helpen!

ik stuur voor nu de wifi punten terug! 
 

dank voor het antwoorden.

 

groet

Reputatie 7
Badge +30

Heel jammer om te lezen!

Reputatie 3
Badge +2

Als je de tweede WiFi punt op de eerste verdieping zet en via een andere groep in het stopcontact stopt zou die de zolder moeten halen ik neem aan dat je de installatie van de WiFi punten volgens de juiste manier aktiveer

Bedankt voor het antwoord!

ook dat hebben we al en dan is de snelheid 6 😩

al met al erg jammer! 
 

groet

Badge +19

De grote vraag is natuurlijk wat is de snelheid die maximaal leverbaar is op jouw adres. Hoeveel is de snelheid als je bekabeld meet? En wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl