Printer wel wifi, maar printopdrachten komen niet aan

  • 23 June 2024
  • 5 reacties
  • 21 keer bekeken

Heb het probleem ook, printer geeft wel aan verbonden met wifi maar via telefoon kan ik niet meer printen opdrachten komen niet aan lijkt het wel 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt


5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bertjuh 69. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat printopdrachten niet aankomen bij jouw printer. Heb je nog iets aan de tips die zijn gedeeld in het andere topic? Herstart van jouw printer of wijziging/controleren van subnet?

Helaas alles al geprobeerd, als er nog meer tips zijn graag. Voor de update van het modem werkte alles prima

Verder als ik de printer wil naderen voor controle van de inkt oid vind die de printer ook niet terwijl de printer zegt verbonden te zijn met het modem (wifi brand groen) zowel printer opnieuw geïnstalleerd, wifi 6 uit en 5 aan, eigenlijk alle tips die ik hier ben tegen gekomen. 

Reputatie 7
Badge +21

@Bertjuh 69 Wat bijzonder dat het niet lukt. Ik heb eerlijk gezegd ook geen antwoord hierop. Wellicht leest iemand dit topic die wel een antwoord heeft op jouw vraag. Misschien verstandig om alvast in een berichtje hieronder aan te geven welke modem en printer je precies hebt. 

Het is de KPNBOX 12 en printer Epson sx235 tot voor de update naar de software van KPN in het modem alles goed ging als een speer nu blokt er iets terwijl de printer dus wel verbonden is met wifi. 

Reageer