Beantwoord

Steamdeck Oled 512GB kan geen wifi verbinding maken

  • 21 June 2024
  • 3 reacties
  • 17 keer bekeken

Hallo, 

 

Vandaag heb ik mijn Steamdeck OLED 512GB binnengekregen. Ik kan geen Wifi-verbinding maken via mijn router, het wachtwoord wordt als foutief aangegeven. Maar ook de mobiele hotspot wordt geweigerd. Herstarten van de router en Steamdeck helpt niet. Dichter bij de router zitten ook niet.

Een ander kanaal op zoeken kan ik niet, omdat ik de Experia 12 heb, daar gaat het automatisch bij.

Tips?

 

met vriendelijke groet, 

 

Christa Reudink

 

icon

Beste antwoord door ChristaR 24 June 2024, 22:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @ChristaR, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Zelf heb ik geen ervaring met een Steamdeck maar het zijn wel hele gave apparaten! Maar wel balen dat het niet wil lukken om deze te verbinden met de wifi. Andere apparaten in huis verbinden wel gewoon via de wifi? Niet om dit af te schuiven, maar ik zou je willen aanraden om deze vraag ook eens te stellen aan de 'Steam Community'. Eerlijk gezegd verwacht ik je daar in dit specifieke geval sneller een oplossing gaat vinden. 

Hallo Jan, bedankt voor je reactie. Uiteraard had ik daar ook al gekeken, maar vond daar niet specifiek een antwoord met KPN er in. De rest van de apparaten in huis waren gewoon verbonden. Uiteindelijk bleek een aantal keren opnieuw opstarten de oplossing. (Lees , wel ong 10 keer) Geen idee waar het nu aan lag,  updaten kon pas nadat er wifi verbinding was. Ws geldt dit dus in zn algemeen, voor elke wifi verbinding. En ja, het is een prachtig apparaat! 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @ChristaR, goed om te lezen dat het uiteindelijk toch nog is gelukt en bedankt ook dat je dit hier nog even aan ons hebt willen laten weten! 

Reageer