Vraag

verkeerde factuur

  • 16 December 2020
  • 0 reacties
  • 17 keer bekeken

Mijn abonnement bij KPN is vanaf 16 november 2020 beëindigd. Ik heb nog een rekening betaald vanaf 14 november 2020 tot 13december 2020.Daarvan zou nu de afrekening komen. Deze komt niet maar in plaats daarvan wordt er weer een nieuwe factuur gestuurd en deze wordt morgen geïncasseerd. Ik wil geld terug en niet nog een keer betalen.

Wij hebben op dit moment geen abonnement bij KPN omdat we tijdelijk in een vakantiehuisje wonen. Volgend jaar in maart is ons nieuwe appartement klaar en daar willen we weer een KPN aansluiting. Met KPN is afgesproken dat ik mijn email kosteloos mag behouden en dat de rest van het abonnement per 16 november vervalt. Wij hebben tot we naar ons nieuwe appartement gaan een nieuw tijdelijk postadres: (...) 

ons klantnummer is: (...)

Wilt u zo vriendelijk zijn dit in orde te maken.

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.