Vraag

batterij refurbished iphone X

  • 4 December 2020
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Is het normaal dat de refurbished Iphone X die ik vandaag ontving een maximum batterij capaciteit heeft van slechts 86%? In het menu geeft de Iphone aan dat er onderhoud gepleegd dient te worden.
Ik zou verwachten dat dit bij het refurbishen zou zijn gebeurd.
M’n ouwe 7plus die ik al een jaar of 4 had, zat nog op 98%.
Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij de KPN winkel. Wat mag ik van hun verwachten?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Erikje68. Wanneer je een refurbished toestel koopt, dan mag je verwachten dat deze gewoon goed werkt. Wanneer de batterij niet verder gaat dan 86%, dan gaat er iets niet goed en moeten we daar wat aan doen lijkt me. De winkel is inderdaad de beste plek voor dergelijke situaties. Ben je toevallig al geweest? We zijn alweer een paar dagen verder namelijk.  

Daar ben ik idd geweest en daar werd me verteld dat ze niks voor me konden doen omdat het een refurbished toestel betrof en ik het online had bestel. Moest het toestel maar terugsturen met het retourformulier. Abo verlenging wordt dan geannuleerd en ik kon dan opnieuw bestellen. Toestel zelf innemen en verlenging direct annuleren  kon niet, mocht niet van de manager. Hadden ze dat wel gedaan was ik bij de kpn gebleven. Heb nu het toestel idd zelf retour gezonden en ben in afwachting van de annulering zodat ik kan overstappen naar een andere provider. 

Reputatie 5
Badge +8

Ik denk dat het annuleren en opnieuw bestellen nog sneller is dat het toestel te laten repareren. Maar ik kan me voorstellen dat je vertrouwen in een nieuw refurbished toestel enigszins beschadigd is nu. En ik snap ook dat het voor jou een stuk makkelijker was geweest als het direct in de winkel geregeld was. 

Ik vind het jammer dat je ons hierdoor gaat verlaten, maar ik kan je niet tegenhouden. Je moet doen wat goed voelt :) Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden.