Beantwoord

Bromtoon op telefoon bij nieuwe Box 12 Experia Box

  • 5 November 2022
  • 4 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik heb vorige week mijn Experia V8 vervangen door een Experia V12 box. Sinds ik de nieuwe V12 box heb, heb ik continue een harde bromtoon op mijn draadloze DECT telefoon.

Ik heb de Experia box al meermaals ge-herstart en telkens doet de telefoon het dan even en kan ik er goed mee bellen. Maar kort daarna is de bromtoon er weer en kan ik niet meer bellen.

Ik heb ook al geprobeerd de telefoon op grote afstand van de Experia box neer te zetten, maar dit heeft geen effect. Wifi is bij mij overigens uitgeschakeld op de Experia box.

De storingstool op de KPN website om telefoon storingen te onderzoeken doet het maar half en komt na verloop van tijd met de melding dat er een storing is opgetreden en ik het later nog eens moet proberen. Wat een nep...dat help me dus niet echt ;-)

Wie heeft dit probleem ook al een gehad en hoe kom ik hier verder mee ?

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 November 2022, 11:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Jackman_01 ,

Box al gereset i,p.v ge-herstart?Dat doe je door het resetgaatje 15 seconden in te drukken.

En heb je een nieuw telefoonkabeltje ook al geprobeerd?

Die tool doet eigenlijk alleen de poort overzetten naar poort 2, dat kan een medewerker ook voor je doen mocht het resetten en een ander telefoonkabeltje niet hebben geholpen.Zou je je profiel daarvoor alvast willen invullen?

Reputatie 7
Badge +10

Vanaf het ISRA punt, daar waar de lijn binnenkomt mogen maar 2 draden aangesloten zitten qua bekabeling. Elke extra kabel of dwarsverbinding moeten worden verwijderd. Vroeger werd er gebruik gemaakt van meerdere draden maar in de huidige situatie zijn er maar 2 draadjes nodig in de verbinding tussen het ISRA en het modem. Controleer dit dus goed en bij twijfel maak een foto en vraag het hier.

Hi @martijn197108

Bedankt voor je reactie. Het resetten heeft het probleem opgelost. Ik had het modem alleen uit en aangezet, dit was niet voldoende.

 

 

Goed om te horen @Jackman_01 , laat het weten mocht het niet meer werken.