Beantwoord

Geen lampje 'phone' op Box 12?

  • 2 May 2023
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Hallo, ik ben net gisteren nieuwe klant kom van Budget internet, heb vaste telefoon met nummerbehoud gekozen.

Heb dus geen phone lampje op de experia box 12, wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 May 2023, 10:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Huub67 een Experia 12 bestaat niet, wel een KPN Box12.

Heb je een glasvezel- of koper-aansluiting?

Als je inlogt in je modem, zie je dus ook geen actief telefoonnummer?

Bij glas: haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef daarna de modem eens een fabrieks-reset via het resetgaatje.

Bij koper: geef de modem eens een fabrieks-reset.

Nu wel telefoon, opgelost.

Nog geen telefoon, even gratis mobiel bellen met 0800 0402.

Succes.

 

Bedankt, @JanD  ga het proberen!

 

Reputatie 7
Badge +7

Als dat allemaal niet helpt controleer dan de orderbevestiging, staat er wel een telefoonabonnement op? Indien wel even bellen en een sync sip laten doen.Succes!

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Huub67, ik zie dat je inmiddels ook al contact hebt gehad met de klantenservice. Als ik nu ook metingen doe, zou het vaste telefoonnummer inmiddels goed moeten werken 

Hoi @Jeroen_dB , ja klopt het werkt vanaf woensdagmiddag weer, er was een KPN scripje niet helemaal goed gegaan!

Â