Beantwoord

Geen telefonie: beide toestellen geven aan 'Basis'.

  • 13 March 2023
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

Er is geen kiestoon en we kunnen niet gebeld worden. Volgens de KPN zijn er geen storingen en ligt het aan het toestel? Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 March 2023, 10:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Paul94 

 

Je basisstation resetten wil dan vaak wel helpen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Paul94, welkom hier.

Wat heb je al gedaan? 

Modem herstart? Basisstation van het toestel opnieuw opgestart?

Mocht dat niet werken is de snelste manier om even te bellen met 0800-0402. Mijn collega kan dan meteen meekijken en eventueel actie uitzetten. 

Wil je liever via deze weg contact, dan mag dat natuurlijk ook. Hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Duik  ik er in. 

Ik heb de stappen via  KPN internet doorlopen om te kijken of de verbinding goed is. Onder andere modem herstart en baisisstation telefoon herstart.

Gebeld met 08000402. Deze collega zou het gaan uitzoeken en verbrak toen na ruim 20 minuten te verbinding!

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is niet zo fijn. :(

Ik ben er dan ook even ingedoken. Ik meet zo geen problemen aan onze kant. 

Heb je de kabel tussen modem toestel nagelopen? Deze is nog goed?
Heb je de mogelijkheid om een ander toestel te testen? Werkt het dan wel?

Werkt het dan nog niet kun je het modem eens een reset geven? 

Het is gelukt, hij doet het weer, bedankt

Reputatie 7
Badge +20

Super! Fijn dat het gelukt is. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan weten.Â