Beantwoord

Geen telefoon na aansluiten glasvezel

  • 20 March 2020
  • 3 reacties
  • 238 keer bekeken

Ik heb afgelopen donderdag glasvezel aangesloten alles doet het alleen mijn huistelefoon dit het niet ik heb de glasvezel de kast en mijn modem reset gedaan toch kan ik niet bellen via mijn vastelijn ik heb mijn modem ingelogd bij VoIP daar zag geregistreerd nummer van vaste lijn en nu staat er niks dus geen mijn eigen nummer van vaste lijn ik heb ook mijn telefoon gerest waar bij KPN staat daar lukt ook niet wie kan mij daar helpen

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart_ 23 March 2020, 20:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Soner Dat kijken we graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je betreffende telefoonnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Soner Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles in orde is, maar als je nog hulp nodig hebt dan lees ik het graag. 

Na een telefoontje met kpn opgelost.

Vriendelijke medewerker en netjes afgehandeld.Â