Beantwoord

Hoe kan ik BelOnbeperkt Altijd omzetten naar BelOnbeperkt Nederland?

  • 30 May 2023
  • 4 reacties
  • 113 keer bekeken

Dag,

we hadden Bel onbeperkt Altijd in ons abonnement. Vanmiddag zag ik dat er ook een optie Bel onbeperkt Nederland bestaat. Omdat we niet naar het buitenland bellen, wilde ik “Altijd” vervangen door “Nederland”.

Het uitzetten van Bel onbeperkt Altijd is gelukt, maar nu kan ik nergens Bel onbeperkt Nederland aanzetten.

Waarom zie ik die optie niet? Het internet- en tv abonnement wil verder ongewijzigd laten.

Wie helpt?

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 June 2023, 06:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Belonbeperkt Nederland is een optie sinds kpn de hussel abonnementen aanbiedt. Als je een abonnement hebt van voor deze tijd kan je geen onbeperkt Nederland aanzetten tenzij je je abonnement omzet naar een abonnementsvorm welke nu ook wordt gebruikt.

Het makkelijkst is om overdag even te bellen met 0800-0402, dan regelt een van mijn collega's van de klantenservice het graag met u.

Einddatum van ons Alles in 1 abonnement is (was) 12 okt 2014.

Ik kan via kpn.com dan toch een nieuw abonnement afsluiten met de gewenste opties?

Badge +19

Nee dat kunt u wel telefonisch doen. Bel de klantenservice 0800-0402. U gaat dan wel een nieuw abonnement afsluiten met de bijbehorende voorwaarden. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Januari ,

Je kunt via 0800-0402 jouw abonnement omzetten naar de huidige abonnementsvorm KPN TV+. Maar check van te voren wel eerst of dit gunstig uitpakt voor jou. Want eenmaal over is over, je kunt nooit meer terug. 
 

Dit zijn de huidige prijzen:

 

De prijzen gaan per 1 juli 2023 vast nog wel wijzigen, maar daar is op dit moment nog geen informatie over vrijgegeven. 
 

KPN TV+ is pas dit jaar op de markt gekomen, nog niet alles werkt perfect. Lees daarom eerst dit topic eens door: