Mensen met een Ziggo abonnement kunnen mij niet bereiken

  • 21 January 2023
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb dus ook dit probleem. Mensen met een vaste telefoon van ziggo kunnen mij niet bereiken.

Kunnen jullie dit oplossen?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Onlangs over gestapt van Ziggo naar kpn?

Ziggo routeert nummers op hun netwerk binnenskamers zeg maar. En ze hebben de vervelende gewoonte om het routeringsvinkje "vergeten" uit te zetten indien iemand porteert. 

Staat je profiel hier ingevuld? Dan kunnen de moderators je gegevens doorgeven aan de afdeling.  Die dit dan weer met Ziggo opneemt. 

https://forum.kpn.com/settings/profile

 

Nee ik ben niet overgestapt van ziggo

Hmm, mogelijk was het nummer ‘ooit’ bij Ziggo…

Ik heb dit topic doorgegeven. Als je je gegevens in je profiel hebt ingevuld dan zal het moderatorteam dit doorgeven aan de juiste afdeling (ze hebben vaker met dit bijltje gehakt). Die weten dan weer de juiste ingang bij Ziggo.
Vermeld op bijv. de regel Persoonlijke opmerkingen ook nog even je telefoonnummer (welke het betreft).

P.S. Ze kunnen je wel bereiken als ze zelf met mobiel bellen naar je vaste. En op jouw mobiele nummer ook. Toch?

N.B. Niemand in mijn familie gebruikt nog een vast nummer….

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @HVulli, hier is dan de KPN moderator. Om je te kunnen helpen heb ik wel wat gegevens nodig. Als jij jouw profiel invult, kan ik voor je aan de slag. Bellen met de klantenservice voor dit probleem, mag natuurlijk ook. Mijn collega's zijn bereikbaar op het gratis nummer 0800-0402.