Beantwoord

Mijn bedrijf kan niet gebeld worden

  • 22 December 2022
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde. Heb een eigen bedrijf en krijg steeds vaker te horen dat mensen me met een vast nummer niet meer kunnen bereiken. Ze krijgen een bandje dat dit nummer niet bereikbaar is en probeer het later nog eens .

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt [Origineel]

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 22 December 2022, 09:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @HVulli, welkom bij ons op het forum. Niet bereikbaar zijn is vervelend, helemaal als je een eigen bedrijf hebt. Wat voor abonnement heb je precies, is dat een consumenten abonnement of een zakelijk abonnement? Hier op het forum hebben we alleen zicht op de consumentenpakketten. Als het om een zakelijk pakket gaat kan je het beste contact opnemen met de zakelijke collega's: Zakelijk Forum of 0800-0403. 

Als het wel een consumentenpakket is is het ook mogelijk om ons hierover te bellen, daarvoor kan je het nummer 0800-0402 gebruiken. Dat is de snelste weg, een collega kan dan direct met je meekijken.

 

Als het minder haast heeft (en dus een consumentenpakket is) kunnen we via het forum ook met je meedenken. Kan je in dat geval meer vertellen over wat er precies speelt?

  • Zijn het alleen vaste nummers die jou niet kunnen bereiken, of ook mobiele nummers?
  • Weet je of alle nummers bij een bepaalde provider zijn, of zit daar geen verband tussen?
  • Werkt het uitbellen zelf wel?
  • Heb je een Experia/KPN Box van ons? Zo ja, welk model?
  • Heb je het modem al eens een reset gegeven?
  • Speelt het ook als je een andere telefoon gebruikt?