Beantwoord

Mijn vaste telefoon doet het niet meer

  • 6 June 2023
  • 4 reacties
  • 202 keer bekeken

sinds een paar dagen krijg ik een ingesprektoon of direct de voicemail als ik bel met de vaste telefoon en wie mij belt krijgt hetzelfde. ik heb een nieuwe telefoonset (Panasonic Triple KX-TGD313) gekocht en opgeladen maar die doen hetzelfde. vanwege werk kunnen wij niet zonder telefoon dus hoe kan ik dit probleem zo snel mogelijk oplossen? Graag uw hulp. ik heb al een aantal keren gebeld met mijn mobiel maar de doorverbinding mislukt steeds

icon

Beste antwoord door Anonymous 6 June 2023, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @djoeks voor een snelle(re) reactie even belllen met 0800 0402 en opgeven ‘geen vaste telefoon’.

Succes.

 

dank voor je reactie, JanD. maar ik heb al zeker 5 x  gebeld. En als de mijnheer aan de andere kant van de lijn dan zegt dat ik zal worden doorverbonden, dan stopt de communicatie. vandaar dat ik de vraag hier ook heb gesteld.

ik ben inmiddels ook naar de site  https://kpn.com/storing  geweest.  daar ging men de verbinding controleren. men slaagde er niet in mijn gegevens op te halen en wil mij graag op een ander moment verder helpen. dat helpt niet echt!  

Hallo @djoeks meestal geeft de helpdesk het advies om de modem een fabrieks-reset te geven, waarbij alles opnieuw geladen en geïnitialiseerd wordt.

Zo is het bij mij 2 weken terug ook gegaan en de vaste telefoon werkte weer.

Bijh het modem met een paperclip of tandenstoker het resetpinnetje zolang ingedrukt houden totdat 1 of meerdere lampjes uitgaan en/of gaan knipperen, dan meteen loslaten.

Succes.

Â