Beantwoord

Overstap naar Ziggo en kan nu niet meer bellen of gebeld worden

  • 23 January 2023
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Ik heb een overstap naar ziggo geregeld naar sindsdien heb ik geen netwerk met om te bellen of om gebeld te worden,  heel erg lastig! 

Opstarten werkt niet,  ik heb al het mogelijke probeert.  Ik kan nu niet telefonisch bereiken.  De chat box haalt niets uit.  Graag hulp MET SPOED!

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 January 2023, 17:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Marianne La Pierre chatten kan niet meer. Ben je nog wel klant bij KPN?

 

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op het forum @Marianne La Pierre! Zou je de situatie verder toe willen lichten? Gaat het hier om een mobiel abonnement?