Vraag

Telefonisch lastig gevallen door KPN

  • 28 April 2023
  • 5 reacties
  • 404 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik wordt soms gebeld door een nummer 088-7751037 wat van KPN blijkt te zijn. Als ik oppak hoor ik meteen de ingesprek-toon. 

 

Waar is dat goed voor? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Johny-xxx ,

Staat inderdaad op deze lijst: https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn.htm

Wordt vaak gebruikt door een ingehuurd callcenter om jou iets te verkopen. 

Wil je dat niet?

Blokkeer dat nummer in jouw telefoon of bij Vast Bellen via MijnKPN. 

 

Reputatie 2
Badge

als iemand iets wil verkopen schakelt hij niet meteen de ingesprekstoon in als ik de telefoon oppak;

 

of het is een “verkoper” verkleed als stalker…. of andersom  (de wereld is klein tegenwoordig)

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Johny-xxx, dit is inderdaad vreemd. 

Mag ik nog even weten op welk nummer je wordt gebeld en heb je misschien een paar voorbeelden van data en tijdstippen? Het nummer kun je aan je KPN Profiel toevoegen zodat alleen ik dit kan zien. 

Reputatie 2
Badge

Hi @Johny-xxx, dit is inderdaad vreemd. 

Mag ik nog even weten op welk nummer je wordt gebeld en heb je misschien een paar voorbeelden van data en tijdstippen? Het nummer kun je aan je KPN Profiel toevoegen zodat alleen ik dit kan zien. 

bij deze

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik heb dit doorgezet om te kijken wat hier aan de hand is. Ik wacht een reactie af.