Beantwoord

Vast bellen werkt niet sinds ouders van Ziggo naar KPN zijn

  • 14 December 2022
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Mijn ouders hebben sinds kort een Hussel internetabonnement met Vast bellen. De Kpn box 12 is geïnstalleerd, maar Vast bellen werkt niet. De lampjes voor internet en wifi branden groen; het lampje Phone brandt niet. Resetten en Phone 2 gebruiken lossen het probleem niet op.

Het telefoonnummer is via nummerbehoud overgenomen van de vorige provider Ziggo (dat abonnement is nog niet opgezegd).

Is er een oplossing voor dit probleem?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 20 December 2022, 10:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @1412, welkom op ons forum!
Inmiddels zijn we al weer even verder, hebben jullie nog een oplossing gevonden? Meestal is het een slecht teken dat dat lampje uit is. Als het met een reset niet op te lossen is is het toch handig als er even iemand meekijkt.

De snelste manier om hier even iemand naar te laten kijken zal telefonisch zijn via 0800-0402

Dag Thomas,

bedankt voor je reactie. Er is nog geen oplossing helaas. Overigens werkt het internet ook niet (ik dacht eerst van wel), dat lampje knippert groen. En het lampje van phone brandt nog steeds niet.

We hebben inmiddels ook een andere telefoonstekker geprobeerd (die van kpn paste niet goed in de wandcontactdoos), maar dat hielp ook niet.

Ik heb vrijdag al gebeld met de helpdesk, maar dat gesprek moest ik wegens omstandigheden helaas beëindigen. Volgens die medewerker zou er wel een signaal op het adres van mijn ouders moeten zijn. 
 

groet,

Jaap

Reputatie 7
Badge +20

Ik krijg vanaf hier op het moment ook geen verbinding met het modem, nou is het op afstand en met vertraging wat lastig hier het probleem vast te stellen of een monteur in te plannen.
Het handigste is als jullier hier toch nog even over bellen met ons op 0800-0402, mijn collega's kunnen dan even meekijken en als het nodig is meteen een afspraak inplannen.