Beantwoord

Vaste lijn uitgevallen, als ik inlog op de Experia Box zegt deze bij VOIP "Niet geregistreerd"

  • 24 October 2022
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Vaste lijn uitgevallen, als ik inlog op de experisbox zegt deze bij VOIP "Niet geregisteerd

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 28 October 2022, 09:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @W.A.dL, dit klinkt niet zo goed 🙁

Ik kijk graag even met je mee! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het telefoonnummer waar het om gaat noteren.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!