Vaste telefonie doet het niet meer

  • 25 March 2023
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Badge

Bij mij werkt de vaste telefoon ook niet. Alle mogelijkheden uit forum geprobeerd, maar niets helpt. 
lekker, net op mijn verjaardag kan niemand je bereiken.

Admin: Eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @The Old Jag, geen werkende telefoon hebben is natuurlijk vervelend! Helemaal op zo'n dag. Gefeliciteerd nog!

Met de gegevens op je profiel heb ik gekeken naar de telefoongegevens, ze staan goed in het modem zo te zien. kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Wat gebeurt er precies als je probeert te bellen? Hoor je een kiestoon, hoor je een ingesprekstoon of iets anders?

Je zei dat je al veel dingen hebt geprobeerd, kan je alles wat je hebt geprobeerd vertellen? Dan kunnen we daar rekening mee houden en stellen we mogelijk geen vragen die je al geprobeerd hebt.

Wij zien en horen niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer wij mee kunnen denken.

Badge

Bedankt voor je reactie, wij hoorden geen kiestoon meer terwijl display onze naam zoals altijd aan gaf. Wilden mensen ons bellen, kregen ze een in gesprek toon. Als wij wilden bellen, gaf display aan, in gesprek, of mobiel bellen niet mogelijk. Zondag kabel van de telefoon in andere ingang gedaan. Gereset en toen konden ze mij weer bereiken, maar display blijf in gesprek tonen. 

Reputatie 7

Heb je het telefoontoestel zelf ook al eens gereset? De kiestoon wordt altijd door het modem aangemaakt, ook als er verder geen verbinding is. Dat je geen kiestoon hoorde geeft het gevoel dat het ergens tussen het modem en het toestel, of in het toestel, misging. Ik denk dat de melding die je nu op het scherm hebt staan ook verdwijnt als je het toestel zelf reset.