Beantwoord

Vaste telefoonaansluiting op de Experia Box V9 werkt niet

  • 23 March 2023
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik krijg sinds kort als ik mijn huistelefoon bel gelijk de voicemail. Ik kan ook niet meer bellen. Als ik een nummer intoets hoor ik wel dat hij de nummers toetst, maar verder is de lijn dood, terwijl ik op de telefoon wel zie dat er verbinding is want ik zie de tijd lopen. Ik hen telefoon via de Experia V9 box. Soms zie ik op m'n telefoon een melding; lijn bezet???

HELP!!!!

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 March 2023, 18:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Willem2011 ,

Misschien is het een idee om het wat verouderde modem V9 om te ruilen voor een moderne variant? 

 

Dat kan helemaal gratis via deze link: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

 

Wellicht is de omruil dan meteen de oplossing voor de problemen met de vaste lijn? 

Hai Noordzee,

 

M'n telefoon werkt, na kontakt met KPN weer, maar ik heb je raad opgevolgd en tich maar een nieuw modem aangevraagd. Ik wist niet eens dat hij al zo oud was. Bedankt voor je tip.Â