Vraag

Verbinding wordt na half uur verbroken. Daarna ruis op de lijn

  • 31 March 2023
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Iedere keer als ik met mijn vaste lijn mijn broer bel ( ook vaste lijn via KPN) wordt na een half uur de verbinding verbroken. Als we terugbellen zit er dan veel ruis op de lijn. Wat kan de oorzaak zijn?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Shirley Schoonderwaldt Welkom op het forum. 

Wat gek dat als je belt de verbinding steeds na ongeveer een half uur verbroken wordt. 

Als je dan terugbelt, is de ruis op de lijn er dan van beide kanten? Dus zowel de beller als de gebelde? 

En is er ook al eens een ander telefoontoestel geprobeerd, om te controleren of het probleem er dan nog is? 

Met het vorige toestel hadden we er geen last van. Het is sinds we een nieuw toestel hebben, de Dallas Comfort  Plus

 

Reputatie 7
Badge +15

@Shirley Schoonderwaldt Dan lijkt het er dus op dat het probleem in het nieuwe toestel zit. 

Heb je het oude toestel en heb je een mogelijkheid deze aan te sluiten?

Mocht deze wel goed werken en met het nieuwe toestel en dezelfde manier van aansluiten niet.

Dan zou ik willen adviseren met het toestel langs de plek van aanschaf te gaan om hem te laten controleren!Â