Ik ontvang kort na elkaar van betrouwbare afzenders emails gezonden naar dezelfde email inbox maar m.b.v. een andere alias. De eerste email komt in de possible spamfolder met in het onderwerp het label {SPAM}, de tweede in de normale inbox. Graag uitleg. De spam is (op één uitzondering na) bestemd voor de eerste alias. Dit verschijnsel doet zich met meerdere afzenders regelmatig voor, waarbij het SPAM label willekeurig over de twee aliassen wordt verdeeld. Dit verschijnsel toont mogelijk een bug in de spam software.
Ik went mij tot dit forum omdat de normale klacht/vraag procedure van KPN niet naar behoren functioneert. Je krijgt na een automatische bevestigingsmail geen vervolg of men maakt er zich vanaf met een verwijzing naar het forum. De emails worden allemaal verzonden vanuit een noreply mailadres (wat je voor service@kpn.com ook nog proefondervindelijk moet ontdekken via een bounch, want hiervan melding maken, is al te klantgericht voor KPN). Dus klagen over de ongewenste verwijzing naar het forum, kan alleen via de niet functionerende klacht/vraag procedure. Met deze toelichting volg ik onder protest de verwijzing naar het forum op, waarvan akte via deze toelichting!