Beantwoord

Software update Box 12 niet gelukt

  • 3 May 2024
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

Beste Support,

Ik had een sms gekregen dat de software van de KPN modem 12 geupdate zou worden. In de nacht van 16 en 17 april 2024. Dat is schijnbaar niet gelukt of uitgevoerd. Ik heb telefonisch contact gehad en er is geadviseerd dit hier te melden zodat de update er opnieuw ingezet kan worden. Alvast bedankt.

De firmware is trouwens nog steeds hetzelfde nl. SGEJ1000060E.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 7 May 2024, 11:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RBovendeur, welkom op onze community! Deze updates worden in batches uitgevoerd, als het nog niet gelukt is is het eigenlijk altijd even een kwestie van afwachten. Regelmatig even herstarten wil ook helpen.

Beste Thomas, 

 

Bedankt voor je antwoord maar ben er niet echt mee geholpen.

Regelmatig even herstarten vanuit het modem zelf? Stroom eraf laten?

 

Ik hoop echt dat de huidige firmware van het modem snel wordt geupdate want 's avonds na half negen regelmatig totaal geen wifi meer.

 

Belangrijke apparaten momenteel voorzien van bedrade aansluitingen omdat ik anders mijn werk niet kan uitvoeren thuis.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoe je m herstart maakt niet echt uit, dat kan via de webinterface maar ook gewoon met de schakelaar achterop of het stroom er inderdaad even af te halen. Bij iedere herstart checkt ie of moet updaten. Als de update dan klaar staat downloadt ie hem.
Ik heb er helaas geen inzage of invloed op wanneer jouw modem hem daadwerkelijk gaat krijgen.

Reageer