Dag,
Het probleem doet zich sinds gisteren voor (althans wellicht eerder)
Iets aan de hand?
BVD
Beste antwoord door Madelei4
Bekijk origineelDag,
Het probleem doet zich sinds gisteren voor (althans wellicht eerder)
Iets aan de hand?
BVD
Beste antwoord door Madelei4
Bekijk origineelGeef in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers van je IBAN in en geef dat even door via onderstaande link:
als je dat gedaan hebt
Intussen was het mogelijk om dat laatste update van Fsecure te doen - het heeft geholpen om de vraag te stellen, of het is puur toeval - en daardoor werkt alles weer.
Er waren inderdaad enkele problemen met KPN Veilig
kpn veilig is geupdate maar de groene band bij banken werkt wel bij ING maar niet bij Nationale Nederlanden (Is ook een spaarbank) werkt niet meer. Dat is nieuw. Denk na de update.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.