Beantwoord

Virusscanner stopt steeds, opnieuw instelleren helpt niet

  • 5 May 2024
  • 7 reacties
  • 138 keer bekeken

Mijn virusscanner stopt steeds bij een paar procent. Heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ditblost het probleem niet op.

 

Gr Bob

icon

Beste antwoord door N.N. 5 May 2024, 18:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 1

Helaas het zelfde probleem hier. 

Na laatste update stopt de virusscanner telkens en zegt, scan niet voltooid.

Voor deze laatste update nooit problemen mee gehad. 

Hopelijk is er snel een oplossing hiervoor, wil me graag weer kpn veilig voelen. 

Vr.gr. Sjoka 

zelfde probleem, op 2 telefoons

Reputatie 7
Badge +11

Na de update van F-Secure c.q. KPN Veilig kan de scan bij mij ook niet meer afgerond worden, stopt ongeveer bij 20% scannen.

Heb nu versie 22.0.8325640 op mijn mobiel

Op mijn laptop werkt het gewoon goed.

Alléén de app op mobiele apparaten lijkt dus kuren te vertonen.

 

Helaas ook hetzelfde probleem op Samsung telefoon. Al 2x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet.

Reputatie 7
Badge +11

Hier 

s.v.p. een seintje geven aan  Sanne van KPN als je je profiel ingevuld hebt.

@BobPlu , @Sjoka , @Eric_Col , @Digibeet4 

En waar doe ik dat?

Gr Bob

Reputatie 7
Badge +11

En waar doe ik dat?

Gr Bob

In die link die ik voorgaande aan jouw laatste reactie gaf @BobPlu