Vraag

Krijg prepaid bundel niet werkend

  • 30 April 2024
  • 23 reacties
  • 165 keer bekeken

Ik heb gisteren een internet bundel gekocht via de prepaid app, maar krijg deze niet werkend. Kan iemand mij daarbij helpen? Bvd


23 reacties

Gebruik je de prepaid app en is je telefoonnummer de  enige die op de prepaid app staat

Ik heb maar één telefoon nummer, dus daar ga ik wel vanuit ;)

Je kunt een (gratis) sms sturen  met SALDO  naar 1266  daar kun je de bundels zien

Bundel staat daar wel vermeld, maar toch geen internet. Ook het stappen plan doorlopen specifiek voor mijn telefoon en opnieuw opgestart, maar dat mocht niet baten.

Je kunt de klantenservice bellen 0800-0402  en aangeven dat je een medewerker wilt spreken 

Inmiddels iemand gesproken van de klantenservice maar die kunnen me niet verder helpen

Inmiddels iemand gesproken van de klantenservice maar die kunnen me niet verder helpen

Dat is teleurstellend ligt het aan je phone en zo ja welk merk heb je precies

Samsung A51

Wellicht kom je met deze link verder

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/wat-zijn-de-netwerkmogelijkheden-van-mijn-smartphone-of-tablet-en-hoe-stel-ik-die-in/

Dank, maar nog steeds geen verbinding

Wellicht heb je hier iets aan, als ik het goed heb moet je een code instellen voor een data bundel 

https://www.kpn.com/prepaid/tarieven

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Joost1985 

Welke prepaid bundel heb je besteld? Is dat wellicht de “Onbeperkt Online” bundel?

@Joost1985 is het inmiddels gelukt om je bundel te gebruiken

Staat 'mobiele gegevens' wel aan? 

Ronde knop bij 2 x vanaf de bovenste rand naar beneden swipen. 

Knop grijs: het is uit 😥, dan dus aan zetten. 

Knop blauw: het is aan 😀. 

 

Hallo @Joost1985 

Welke prepaid bundel heb je besteld? Is dat wellicht de “Onbeperkt Online” bundel?

Nee, een simpele 500 mb bundel. Die overigens alleen in de prepaid app te vinden is en niet in de mijnKPN app. Misschien gaat t daar fout

 

Staat 'mobiele gegevens' wel aan? 

Ronde knop bij 2 x vanaf de bovenste rand naar beneden swipen. 

Knop grijs: het is uit 😥, dan dus aan zetten. 

Knop blauw: het is aan 😀. 

 

Staat aan. Ook krijg ik het 4g icoontje in beeld, maar geen verbinding 

En wat als je het SIM kaartje in een andere telefoon probeert? 

Zojuist geprobeerd, met helaas hetzelfde resultaat.

En wat als je het SIM kaartje in een andere telefoon probeert? 

 

Reputatie 1

Zojuist ook een 500mb bundel aangeschaft via de app, en betaald, staat ook dat hij is aangeschaft, maar ontvang geen SMS van aanschaf als bevestiging en is ook niet zichtbaar bij beschikbare data. Lijkt toch op storing?

Reputatie 1

Hmm, 😫, net via code bellen nogmaals geprobeerd en dat werkt wel, maar heb nu wel het dubbele betaald. Lekker dan... .

Hoi @Mart1970 .  

Zojuist geprobeerd, met helaas hetzelfde resultaat.

En wat als je het SIM kaartje in een andere telefoon probeert? 

 

Als ik jou was zou ik bij een KPN winkel langsgaan en het probleem voorleggen. Ik ga er van uit dat ze met je meedenken en een oplossing verzinnen.

@Mart1970  Even bellen met 0800 0402..  Als ze kunnen zien dat je onnodig 2 bundels hebt, kunnen ze er eentje crediteren.

Reputatie 1

Beste Erwin, inmiddels gebeld met de klantenservice en is naar tevredenheid opgelost. Bedankt voor je reactie.

Reageer