Beantwoord

Vreemd probleem met Spotify en Deezer op Samsung A53

  • 21 February 2024
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een vreemd en irritant probleem.

 

Als ik Spotify (of Deezer) start en cast vanaf de Samsung A53 via Wifi naar de JBL Charge 5 Wifi, dan valt na 4 a 12 minuten het geluid uit.

App al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zelde probleem op via de Samsung A53.

 

Maar als ik hetzelfde doet via de telefoon van mijn vrouw (Samsung A52S) of via de Tablet Samsung S6 Lite model 2022, dan loopt alles perfect door (dus geen problemen)

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 22 February 2024, 11:08

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @joop2011, dat is inderdaad erg vreemd. Gebeurd dit ook wanneer je een bluetooth verbinding maakt met de JBL Speaker? Op het forum van Samsung heb ik een vergelijkbare situatie gevonden met een mogelijke oplossing. Wellicht helpt dit je verder hierin. 🤞🏽

Reputatie 7
Badge +20

Nee, maar ik wil niet met BlueTooth werken.

Via WIFI verbruikt de telefoon minder en het geluid is beter.

Daarom ook een Wifi speaker gekocht.

 

Ik denk dat het probleem in de Samsung A53 zit.

 

Forum van Samsung ga ik proberen.

Alvast mijn dank.😉

Reputatie 7
Badge +21

Ik begrijp dat je liever geen bluetooth gebruik, maar dit was eigenlijk alleen maar om even te testen. Ik verwacht ook dat dit probleem in jouw toestel zit en ben daarom erg benieuwd of je het probleem kan verhelpen met de oplossing op het Samsung forum. Laat je mij weten of het is gelukt?

Reputatie 7
Badge +20

Op het Samsung forum helaas geen antwoord.

Het antwoord wat werd gegeven was voor werken met Bleutooth, maar ik cast via WIFI.

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat je nog geen oplossing hebt gevonden voor dit probleem. Ik heb zelf eerlijk geen oplossing voor dit probleem en hoop dat er nog iemand dit topic leest die hier wel een antwoord op heeft. 🤞🏼

Reageer